2008年2月22日 星期五

扮賓賓@CEBU(日曜日)

(隨意門真係好, 由今個星期一突然感冒都可以日日出blog
不過一睇個時間就知唔係即日寫架啦~~~)
210日年初四
去旅行真係好少可咁早起身
但係當有個靚沙灘同好太陽
龍少就好乖乖咁彈起身
落餐廳食完早餐就去游游游曬曬曬
餐廳環境都幾好
個早餐... 都ok架, 因為有好多包包~
可惜唔啱龍少胃口


仲有即焗脆脆wraffle
仲有"nipple包"...
B媽: 今次唔係橙黎, 係麵包黎架~~
依度個太陽真係曬過香港好多
dTioman果個
不過衰在太大風, D沙成日吹哂上
之後又係時間出去city搵食
今次我地去Ayala Mall
想去搭shuttle之際佢竟然話已經fully booked!!!!!
?! book架咩點解冇人講架?
唯有屎屎氣call 的士囉
龍少話係酒店叫的士應該安全d
點知又俾個的士佬"昆"我地
話出去要700peso?! 呃鬼咩
我地啱啱先係concierge 度問過大約200peso之嘛
仲有SM MallAyala Mall好近
我地尋日返酒店都只係170peso之嘛
佢死人都堅持要700peso, 跟住話收我地平d, 500peso
我地堅持用meter, 但係佢就不斷講價
仲專登開到好慢
講真果陣真係有d!
好彩龍少臨危不亂咋佢見個錶跳到50peso
就叫佢停車條粉皮都俾佢嚇咗一跳
因為周圍都係泥路又冇人冇鋪頭
但係龍少堅持要落車佢都冇計
於是我地落車行咗一陣見到有個小市集
又行一陣再出番大路折的士
今次好好彩有人幫我地折咋
個的士大佬又好好人我地冇叫都用meter
去到都只係150peso, 加埋之前50peso, 真係啱啱200peso
如果我地真係怕咗個屎人的士佬就真係屎得唔抵囉!
龍少你真係好叻好型架
**依個故事教訓我地, 原來係酒店叫的士先會俾人當你水魚咁劏!!!
去到個mall, 搵咗間食菲律賓菜嘅餐廳
個門口都幾靚架
個menu全部都係大量賓文+少量英文
我地唯有看圖識字~~

d燒烤好似幾吸引, 不過d甜品就......

龍少嘅青芒果汁, 又酸又香
焗青口(因為帶子賣哂)... 唔知點解係凍嘅~
招牌菜: 燒豬脾, 不過要點汁先好味~
蒜蓉飯, 麻麻地
其他食物都一般啦龍少食到咀都歪埋~
之後就去行吓mall, 去超市買晚飯
因為shuttle bus只係去到6點
我地驚打的又俾人呃
所以都係買野食返酒店穩陣d!

去到菲律賓個個mall都係一樣嘅~
行過依間pizza店真係俾佢d pizza吸引住呀
佢果d都唔係peter仔, 係成吋幾咁高嘅peter佬呀~
我當然忍唔住買番件食啦
嘩, 好彩龍少睇到咁多肉肉, 幫手食一半咋
如果唔係真係食唔哂
龍少就買咗依罐唔知咩味嘅squid黎送壽桃牌!!

之後酒店仲有飯後果送
真係健康...!

沒有留言:

張貼留言