2008年2月2日 星期六

聖誕台の三食

2007年12月26日
去阿里山依日
原本係想去台北車站嘅微風food court度食個豐富早飯
但係一去到.... 未開!
我地搭10點鐘高鐵
果度11點先開... 唉~~
龍少一見到已經第一時間"啤"到我實!
車... 你自己都睇唔到啦
所以佢就一手拖咗我過去凱撒果邊搵食
行咗好耐好耐, 終於都搵到一間小店係有得堂食
雖然地方簡陋, 但係都放得入口架~~
我要咗煎餃子, 龍少嘅黑椒炒麵帶帽

去到嘉義之後, 由於俾人跣
所以我係高鐵站買咗個mos burger就算
龍少就堅持去到嘉義台鐵站先買lunch
好彩果頭都有好多食店咋, 如果唔係....
係嘉義周街都見到"馳名火雞火車便當"
其實... 有d咩咁特別呢?!
經過咗3個幾鐘頭火車
終於都到阿里山
我地個package包晚餐, 但係見到間酒店....
都唔知係邊度食!!
原來佢地係俾餐劵我地, 上番去火車站附近d餐廳食晚飯
由於天氣凍到好似依幾日香港d天氣咁
6點龍少就嗌食飯喇
依餐係俾我想像中好得多~
杯熱茶真係救咗我地一命!

先黎個湯, 跟爐上, 好warm呀
不過條石油氣喉就係我身邊, 有d驚!
睇真d? 有新鮮金針菜, 小量蛋蛋丸丸
不過記得蔡sen話新鮮金針菜唔可以食太多, 會中毒架~
炒腐竹鮮筍, 好鮮
炒山椰菜, 好甜
鐵板黑椒山豬肉, 好惹味不過好肥
食飽飽我地仲可以去飲番杯熱古古力
咁早食飯, 加上天氣凍
龍少又點會就咁罷休
所以飲完古力, 跟手就去7仔買定杯麵宵夜啦
台灣嘅杯麵, 真係好好味!

沒有留言:

張貼留言