2007年8月9日 星期四

意大利蕃茄

尋日打唔成風, 個風正龜公!!!
提子太太返咗黎之後, 一直都摵唔甩佢隻公
去邊都要痴住哂先安樂
難得前日我地2姊妹一齊去剪頭髮
終於都可以鬆一口氣去食番餐好嘢~~
提子太太簡咗去"意大利蕃茄"
因為佢超想食日式咖哩飯喎
但係... 依間冇飯賣~~~
好彩佢肯屈就一吓咋, 如果唔係都唔知又要行幾耐!


我地叫咗意粉set + peter 仔
個意粉set跟餐湯餐包飲品再+cake
兩個人share1件夠哂囉!

西蘭花吞拿魚忌廉意粉~ 太cream太heavy喇

廚師peter仔~ 芝士唔夠多, 又唔夠脆!!!


仲未飲得凍飲嘅我地唯有點熱O水

超好味嘅berry tart~ 但係點解個tart底係淋嘅?
to提子太太:
唔知幾時我地2姊妹可以好似以前咁
唔駛俾你老公管住
你唔駛返屋企napnap
我又唔駛趕番屋企上堂
輕輕鬆鬆咁周圍食周圍玩, 癲番1整日呢???

沒有留言:

張貼留言