2007年8月30日 星期四

外賣仔亞茂

<私人網誌>
我嘅搓包技術成日都俾我愛嘅<靚靚大少奶>
叫我唔好再搓, 話俾$20我去買好過
雖然有人日日俾$20我去買包食都真係唔錯

但係, 我"並"唔係一個坐食山崩嘅人
所以一定要"的"起條筋去學先得!!
其實依家已經"tum"緊XXX教我搓包

但係... 都係等緊回覆!
近排<B媽>個奶包又搓得好得吓喎~
係咁易俾佢叫一叫, 今日就即刻拉埋提子太太送上門啦~
第一次去笨B宅, 當然要買番D手信!
雖然cheap cheap地, 都希望B媽鐘意啦

↓越南米紙                                                  ↓B媽鐘意嘅梅粉

↓沙爹醬, B媽唔該試完話我知得唔得啦~             ↓仲有好精美布甸盤一個

好喇, 係時候搓包喇~ 經過咗成2個鐘嘅搓同發
係時候參觀吓笨B宅, 嘩! 真係又大又見駛
但係當諗到要清潔咁大間屋, 我都有D頭痛~~~

↓原來D村屋屋頂會酒水降溫架                         ↓唔怪得B媽咁鐘意畫豬啦~  

↓你睇B媽隻腳公幾~~~大?!                              ↓嘩, 大麻葉呀!

↓B媽嘅豆渣戚風, so good!                            ↓桑寄生蓮子蛋茶, 好sweet呀

↓腳甲與蛋茶!

好喇~ 當d包包發酵到夠哂, 我就發揮咗我個搞搞陣小宇宙
一於搞大佢!
↓米田共                                                ↓烏龜GG呀

↓提子太太旋風轉?                              ↓(上)丹麥條, (下)大力啞鈴, (左)巨型小籠包 

↓咁正經就當然係B媽架啦

提子太太同我係笨B家真係咩都玩得一餐
我地仲想偷佢支練奶換咗佢地支牙膏!!!!!
B媽個廚房"真係咩都有", 當佢攞D杏仁片出黎果陣
提子太太竟然問... 依D係咪南北杏??
嘩, 真係笑爆咀!!!
當我地係廚房一邊焗桑拿一邊癲吓笑吓

包包就係不知不覺中成型同大個喇!
你地睇....
↓提子太太核突腸包                                     ↓GG熟哂喇

↓芝士腸仔啞鈴                                           ↓勁餡小籠包

↓米田共爆發                                              ↓小白兔痾"芝士" 

↓B媽, 點解排包變雞尾                                 ↓好香濃普洱, 不過好似唔記得飲, 徙哂!

今日我地真係又食又攊
B媽知龍少都鐘意食辣
仲送咗一包辣椒乾俾龍少, 佢都不知幾開心!
B媽, 多謝哂! 多謝你今日令到我右手痲痺, 呵呵呵~
唔知你有冇俾我地嚇驚咗? 咁....
幾時再有下次呢?


搓完包返歸途中
仲做咗第一次外賣仔
打包咗3隻小包俾<蔡蔡子>
唔知蔡蔡子食咗未 & 痾咗未呢? 

沒有留言:

張貼留言