2007年8月20日 星期一

可愛星期天

尋日難得天氣好又冇落雨
同陳生陳太飲完茶之後
龍少同我就走咗去黃金海岸拍拖談心 

但係愈談愈熱, 愈談愈慶... 本來想去元朗食B仔嘅我地

都要打退堂鼓, 返返去屋企游水是也

是晚龍少大顯佢周身刀張張利嘅威力
show俾我知佢唔係剩係識炒飯

煎牛扒都一樣掂!!!!!

嘩, 真係好叻好型好味道~~~ 


我果份有星星薯餅架~
點解d汁多到好似水浸咁? 因為龍少話我鐘意多汁囉, 真係愛我囉.....  

食飽飽之後, 好戲在後頭!
因為星期六晚太飽食唔到"金滿堂"
所以星期日龍少就同我落樓食發記
噢, 太可愛的星期日喇!!! 



龍少嘅芒果沙冰, 好高呀~~ (龍少隻手上鏡呀)


而我, 當然食榴槤飄香啦~ 嘩, 香到癲~~~

沒有留言:

張貼留言