2007年8月24日 星期五

泰太團@淺水灣影灣園

<私人網誌>
 
今日下晝提子太太同我浩浩蕩蕩咁闖進淺水灣
去參加美少婦介紹嘅學廚@<影灣園香辣軒>
佢地嘅行政總廚符績越師傅示範同介紹咗4款泰式小食+甜品
今日天氣風和日麗, 奇曬非常
餐廳方面唔想我地入廚房搞搞震
所以佢地係field果邊set哂廚具
嘩, 曬到呢~~~ 不過師傅仲大汗過我地
都唔係佢係緊張定係頂大廚帽太熱~~
首先介紹咗d香料先, 一睇d香料, 嘩多都想偷d返屋企用!
↓原粒黑胡椒~                                               ↓新鮮香茅南薑青檸
 
↓原來斑蘭葉咁..................長架                       ↓好鐘意師傅個獲
 

餐廳裡面都好有情調, 不過似呃遊客多               ↓Anne的welcome drink

 
傳聞中的Anne~~

香辣蟹肉甜柚沙律: (示範一)原來簡金柚都好有學問, 金柚唔可以尖, 否則皮太厚就唔甜~ 蟹肉用亞拉加斯(師傅話架)長腳蟹, 加埋個即打沙律汁, 個汁真係一流!!

↓銀魚仔: 加入個sauce度好香                          ↓亞拉加斯(哈哈哈)長腳蟹
 
炸斑蘭葉三文魚: 用斑蘭葉包三文魚去炸, 油要50度就ok, 太熱就會炸得三文魚外面濃哂裡面未熟!

咖哩荔枝燒鴨: (示範二) 依個係紅咖哩醬煮鴨, 雖然師傅加咗辣椒同大量椰汁, 但係個汁我竟然接受到喎~ 師傅更加即場原隻燒鴨起肉, 真係奇快! 佢仲叫我地返去都要買隻黎練習, 咁練習完呢?

↓師傅個look好鬼泰feel, 但係又唔係泰國人!      ↓大少奶唔駛驚嘅燒鴨!
 
甜品拼盤: 由左至右千層糕, 茉莉花糕, 芒果黑白糯米飯同椰汁西米杯


後記: 今次我地冇作試食, 因為師傅實在... 有點緊張, 所以有d"哪西". 提子太太同我今晚都唔係好想肚痛囉~~

仲有, 影食物嘅相比平日靚好多, 原因係偷咗攝影師哥哥個地盤"閃光燈陣"去影! 嘩, 傻瓜機都可以有咁嘅水準, 依d咪叫做烏龜 都變鳳凰囉~~

沒有留言:

張貼留言