2007年8月11日 星期六

又要練功 ~ 開始閉關

經過帕布先生俾咗半個悠閒假期俾我之後....

屎期終於都殺到~
黎緊星期一marketing最後一個quiz
星期六statistic大考
所以~~ 又要閉關修練604800秒喇!

係閉關之前, 點都要show吓上星期奉獻俾龍少嘅第一次... 煲綠豆沙~~ 呵呵呵
由於真係第一次煲, 海帶好似落得太多
片糖都唔記得準備~~ 好彩廚房仲有存貨咋!!!
而龍少都好滿意我嘅第一次, 成煲食哂.... 
等我閉關完再黎一次..... 紅豆沙!!!


好, 604800秒後見~

同場睇緊騎呢男選舉, 真係睇到目定口呆~~~
D男人又白痴又好笑, 但係一D都唔型
真係"R"爆頭都唔明D男人明知俾人玩都仲要上電視博出位!
等陣真係要"啪"番d珍珠末定一定經先得! "驚驚....."
P.S. 大少奶: 多謝你上次鼓勵我, 支持我

今日派果個quiz只係唔小心錯咗一題咋~~
放心! 我百忙之中都一定會用念力令你個yen不斷仆....   

沒有留言:

張貼留言