2007年8月27日 星期一

已經開始想念你

陳生係一個超級鐘意唱K嘅爸爸
佢成日都同同事去唱, 但係呢... 就成日唱舊歌大6唔知咩黎嘅歌
眼見提子太太就快同佢隻公帶埋小baby飛返過去NY
所以陳生就提議我地一家去玩   
玩咩? 咪就係玩唱K囉!
原來依家星期日唱K都唔太貴, $59+10% 1位唱3個鐘
我地就由晏晝唱到黃昏
陳生超級開心, 佢真係唱到唔想走咁
提子太太就有好多歌都唔識唱囉 (雖然我都係)
唱完之後, 我地就去食中秋節團年飯
係呀, 8月尾食定9月尾嘅中秋飯!!!
本來想去食川菜, 但係要等位
陳生又肚仔餓得好緊要
所以我地又去咗Fat Angelo開飯喇~~
陳生陳太非常鐘意食佢地個包包同沙律
佢地可以一人食個半包再食其他嘢, 勁!
佛羅倫斯芝士雞卷.  芝士好香, 不過件雞太老

香燒豬肋骨.  佢隻honey mustard好正

白汁西蘭花什菌蝴蝶粉.  ok啦, 蝴蝶粉有d硬

海鮮risotto.  好食, 好多海鮮飯又un

蕃茄燴意大利炒伴意式肉丸.  原來肉丸=肉腸, 香香辣辣好惹味

今次相聚真係好開心
對上一次都已經係舊年年頭喇
希望提子太太生小baby果陣順順利利
出年快d抱埋小baby番黎探公公婆婆, 同埋我依個ee啦~~

沒有留言:

張貼留言