2007年8月28日 星期二

Al Dente

好自從返咗學, 好耐都未同肥媽媽出去濕~
趁今日要返去養和覆診, 一於帶肥媽媽去中區soho蒲吓先
本來我地入咗去le fauchon, 但係睇清楚佢個menu
原來個雞一定要跟蘑菇&酒sauce
但係肥媽媽唔食得, 佢地又唔肯轉sauce

所以... 唯有轉去另一間
但係其他好多餐廳都俾人book哂枱
而有d menu又唔啱肥媽媽食
咁我地唯有落番去H&M 逛一陣先上番去食過~
今次我地選咗依間Al Dente, $88 + 10%

都算ok啦~

佢地個set就真係fit哂我地嘅要求

↓麵包好香香草好好味

↓沙律菜超fresh, 仲有好多bufflo cheese

本身肥媽媽點"烤露絲瑪莉春雞黑椒汁"
但係點知個賓仔waiter話d雞唔夠春
所以轉個"佢"個雞胸俾我地
哈, "佢"個雞胸又幾滑唔鞋口喎!

↓肥媽媽嘅"烤露絲瑪莉雞胸黑椒汁"

↓我就要咗個"炭燒肉眼扒", 超大塊同好有炭香

塊扒真係大到... 我諗龍少一定對西餐改觀

因為~ 佢一定夠哂飽!
2個main course都有一大pat薯蓉同好多蔬果係底
薯蓉好smooth好有口感, 蔬果又超甜
真係好好味
好喇, 到戲肉喇~
個set可以選甜品or coffee or tea
我地依d螞蟻精又點會放過任何食甜品嘅機會

chocolate fudge cake with ice-cream


件cake真係一流, 仲要上碟果陣熱辣辣

加埋個凍冰冰雪糕
依個冰火2重奏簡直一流~

依餐真係抵食, 肥媽媽同我飽到
晚飯都唔駛食囉!
肥媽媽已經約咗我, 3個月後再黎過!
點解? 因為我又要覆診囉!
肥媽媽, 你記得要乖乖地, 你乖就唔駛等3個月我都同你去食過! 

Al Dente
G/Fl, 11 Elgin Street, Soho, Central
Tel: 22916060

沒有留言:

張貼留言