2007年8月19日 星期日

重光紀念日

經過閉關一星期之後, 今日就係我重光紀念日
仲有2個星期暑假放, 幾好呀!
不過真係要趁依排休息番好d, 捉多d提子太太去玩玩先得
今日下晝考完試之後, 又去返我考試後例排飯堂~小曼谷
仲係食番我地嘅招牌菜:
有"賣飛佛"青木瓜沙律, 炸蝦餅, 串燒牛, 馬拉盞通菜, 清湯牛河, 同青檸沙冰....
真係超... 飽...
本來食完仲想去"金滿堂"食甜品, 但係... 個肚真係放唔落喇~
下次先啦!
上個星期放學經過taste, 見到有人promo緊花茶~
我又好想搵番上次去泰國斷貨果隻香茅蜜茶
於是就盲摸摸咁走咗埋去睇
個亞姐好好招待, 咩款都俾我試哂
但係試吓試吓, 本來想買香茅茶嘅我竟然轉呔想買熱情果茶
因為龍少好鐘意熱情果
不過依隻熱情果茶係冇味, 所以亞姐就叫我買埋樽檸檬蜜
話溝埋好好味, 仲話好濃檸檬蜜味~~
諗諗吓~ 龍少成日都鐘意飲甜味水
於是.... 咪買咗囉!
返到屋企就立即沖水加蜜糖啦~~
唔.... 好香熱情果味, 但係... d檸檬蜜就唔係好得囉
一樽大約1L嘅玻璃樽俾咗成5匙檸檬蜜都唔甜!!!!!
下次都係只買果茶, 蜜糖? 自己另加柚子蜜仲好~~~

沒有留言:

張貼留言