2007年9月10日 星期一

7年之癢

我同V小姐都就快識咗7年
與V小姐嘅相識, 的確係一個緣份
我同佢本來係同一間公司
不過佢係head office返工, 我果邊就under另一個brand name
即使係同一層返工, 門口都唔一樣
所以話我地基本上係冇咩可能會見面
甚至認識
但係, 就係因為我個亞姐日日都只係叫我過head office果邊影印影印再影印 
久而久知連果邊d人都熟埋
就係咁, 我地就識咗喇~
仲成日匿係佢張枱則邊傾計!!
最Q就係我地大家都係住同一區, 同一星座
大學又係同一間, 鐘意去旅行又一齊學緊琴同日文!!!
所以我同V小姐就係短時間之內friend起上黎
不過我同佢最唔同嘅就係V小姐人又斯文樣又靚 
仲係高材生!
依家仲係某公司身居要職嘅高層~~
仲有個同樣高高層未婚夫
果然係同人唔同命!!
數數手指, 我同V小姐真係成年冇見
因為佢依D高層好忙, 鈔鈔鐘幾廿萬上落
我依D閒人又冇嘢搵嘢黎忙... 讀書 
所以真係好難夾時間
不過當一聽到V小姐要同佢高高層未婚夫出年拉埋
就一定要出黎恭喜吓佢啦~ 
由於我地都係住同一區
於是V小姐簡咗佢其一個飯堂"Dining Room"
其實好想叫龍少去試好耐
可惜佢都係果句 "西餐細細碟唔飽架"!!!!
依度個環境都唔錯, 幾浪漫
夜晚9點鐘仲有人live show
不過只係攞住個結他唔知做乜!
 <--- 氣氛唔差
 <--- 個湯麻麻, 不過舊蒜蓉包好好食, 但係... 點解咁細件?
 <--- V小姐嘅忌廉海鮮墨魚汁麵. 賣相差小海鮮但好好味
 <--- 我嘅麵包焗芝士雞肉飯. 麵包係似排包咁好軟熟好好味, 個汁好味, 不過個飯太"削"!

 <--- +$18跟餐湯同餐茶
原來結婚係一樣好奇妙嘅事
佢可以令好多人連埋一齊
就好似為咗搞我個婚禮
提子媽咪山長水遠返黎同我一齊忙
個個禮拜都由深水埗行去太子買料
我地關係好咗, 依家仲到咗難捨難離嘅階段 
到依家又可以同V小姐提供好多意見俾佢
雖然唔知佢用唔用得著~
但係最開心就係方便到佢
V小姐, 你唔好怕煩到我! 其實我都不知幾咁鐘意俾意見你 
你有問題即管打俾我啦~~ 我一早當你係我best friend黎架喇!!!
仲有仲有, 恭喜哂!!!

沒有留言:

張貼留言