2007年9月1日 星期六

Transfomer

話說尋日陪肥媽媽去投注站買六合彩 (今期一定中)

正當我想行入去果陣....
哈哈哈, 竟然俾個食蕉叫住我
要我俾身分證佢睇..... 哇哈哈哈~~~~
我當堂失笑問 " 吓? 身分證? 哈哈哈..... 咁我唔入囉"

跟住個食蕉仲好嚴肅咁話 "未夠18歲唔入得!!!!!"
呵呵呵呵, 原來我仲未夠18歲....

龍少, 你携帶未成年少女囉~~~ 哈哈哈

                                                                                                                    

依個下半年唔單只多人生仔
就連結婚都多~

黎緊9 10 11月至到出年1月都有飲宴
睇怕家陣都要開始減肥
由今日開始, 早午都係生果餐
但係... 唔識化妝又點搞?

上次係shu uemura只係買咗foundation同碎粉
都諗住夠照!
但係睇番自己嘅eye shawdow都只係得白同紫.....
前排聽人講話Lola出咗盒gift pack
十足十變型金剛一樣
咩都變得出, 仲只係$440咋
最重要係連圓美人都話買得過~
咁神奇都真係唔買唔得啦~

↓個袋好靚

↓就係依盒喇~

↓一變, 就變咗3個掃同1枝黑色mascara出黎

↓再變, 就出咗2隻烟脂, 5色唇膏, 2層共10色eye shawdow + 1支眼線筆同1支唇筆


 ↓烟脂都好natural tone                                      ↓再睇真d, 唇膏顏色都幾靚  

↓第1層eye shawdow好silver tone                          ↓第2層eye shawdow就sharp D   


好囉好囉, Lola依個set真係一盒搞掂哂
最啱我依d唔多識化妝
同趕時間返工嘅OL!!!
用完真係成個sharp哂~ 

沒有留言:

張貼留言