2007年9月19日 星期三

舊曆大哂

首先多謝龍少要我提先係第1個同我講生日快樂嘅人
多謝第2個圓圓baby嘅祝福~~
仲有仲有, 要多謝Parco!
雖然只係舊曆, 雖然冇咩人會理我
但係我都照樣慶祝~
照樣搵蛋糕切!!!!

<- 台灣義美蜂蜜蛋糕<- 冇防腐劑架~
 
蛋糕真係好香好軟, 生日快樂!!!
今日唔會有特別慶祝, 但係我都會照樣迫龍少同我出街食
呵呵呵~~~
P.S. 黎緊10月真係超忙, 忙測驗測驗再測驗!
要到10月尾先測ed! 就連生日都差D冇得慶祝~
11月又輪到要同龍少慶祝
各路英雄, 若果想約10月之星慶祝, 請有定心理準備喇~~~ 

沒有留言:

張貼留言