2007年9月17日 星期一

開心.超開心

自從家家姐係花旗返黎
每個星期六日唔係返阿媽到聚腳

就係一家人出街食
龍少同我都好耐未拍過拖行街街喇~~
尋日適逄好日
於是我就等龍少玩完太極, 我地就去拍吓拖~~
其實都冇咩特別事發生過
但係就好開心好開心

好開心咁去返華香園度食豬扒麵, 新嘢同凍奶茶

好開心咁去Gucci換番個拉鏈扣, 龍少仲爭住俾錢
好開心咁去天地睇旅遊書, 仲買咗一本85折嘅xxx旅遊攻略

(龍少一向唔俾我買旅遊書, 因為佢覺得去之前先買先至係最efficiency~~
  咁今次買咗, 即係.....)

好開心咁去睇CD, 仲買咗龍少同我都超鐘意嘅交響情人夢CD
本來好想+$30要埋野田妹個鋼琴袋, 但係... 好膠好核突~
 <--- 隻CD都好抵聽, 啱哂龍少
好開心咁去Star Bucks飲咗杯特大Mango Passion Fruit
好凍好凍但好味~
好開心咁去奇華攞月餅, 仲買咗個連龍少同肥媽媽都超讚嘅豆沙月!

好開心咁返肥媽媽食飯

之後好開心咁行去搭車返屋企
再好開心咁睇野田妹同千秋學長....
真係覺得自己有d似野田妹, 因為好鐘意痴實龍少, 佢去邊就痴去邊....
P.S. 多謝龍少今日全程扮鬼扮馬, 又成日引我笑

即使講多幾次都唔怕悶
真係好開心好開心好開心好開心好開心~~~

交響情人夢
無線翡翠台逄星期日晚10:30

沒有留言:

張貼留言