2007年9月18日 星期二

唱好圓圓

一直都擔心今日出唔到去玩
因為連續幾晚都胃痛, 一晚要食6粒胃藥先瞓到~
幸好我嘅吉祥物~大少奶陳圓圓好運纏身
連帶我嘅胃痛都係返到屋企先發作
今日一於pre祝舊曆生日先~
我地一早就去咗上壽司食"早雀晏"
味道都算ok啦
 <--- 美麗華廣場
 <--- 芒果鵝肝壽司
 <--- 天婦羅南瓜
 <--- 照燒雞翼
 <--- sushi set

食飽飽再去行一陣街街
陳圓圓即場表演佢對鞋嘅瘋狂, 即使3寸高跟都照睇照試... 一個字~ 勁!
陳圓圓仲話下次要傳受買boot秘技俾我
正當佢睇都唔捨得走之際, 就俾我捉咗佢去Neway唱K
 

原來... 陳圓圓把聲好靚, 而且仲有李X勤嘅震喉技術
聽到我... 耳油都出哂啦!
唱K途中, 陳圓圓話咗個貼身秘密俾我知(!!!) 呵呵呵~
唔知點解陳圓圓會飲Pussy Foot?!
而我就飲唱K例牌唔會屎人嘅Fruit Punch
再叫多2碟送K小食~
咁就唱咗幾個鐘!

至於陳圓圓送嘅有HEART手信, 唔會post上黎囉~
因為係.... 秘密!
TO: 陳圓圓
今日係星期日之後又一開心日子
好開心見到你causal得黎不失高貴氣質
因為係我嘅字典: causal = best friend
亦都好開心我同你有相同唱歌品味!
放心, 你嘅小禮物我超鐘意
多謝哂你咁有心
記得千祈千祈千祈一定一定一定要等埋我先好去買鞋!!!!
TO: 大少爺
多謝你份禮物
收得你份咁高貴嘅禮物
我一定會做番worth嘅嘢俾你, 就好似prada事件咁
哇哈哈哈~~~~

沒有留言:

張貼留言