2008年3月23日 星期日

五喪復活@mini home

勁呀, 五喪今個月內又有聚會
仲係同魷魚(minicorgie)慶祝大壽
所以成班人就去咗魷魚屋企打搞
因為只有私人地方先可以由朝玩到晚都唔俾人趕
同場仲有患驚恐性之石頭夫婦
你地估吓邊個隻腳指公周圍郁? 估中遲d自己去書局買大少奶本書!!!
一去到大家已經喪精上身
玩... 咸蛋蒸肉餅, 玩... 唔駛覆我架
玩... 雞仔定鴨仔? 玩... 饅頭定壽司
仲有... 扮奇拿!!!!
下午茶有魷魚鴛鴦 + 五喪godiva古力餅

發發癲癲玩玩切切, 大概7點開飯~
全部晚餐都係自家制, 好勁呀!
我做嘅西洋菜麵包做嘅"撕殺"salad
少奶自制豬頸肉, 本來唔只咁少架~
石頭爆出黎嘅特濃雜菜湯
vanlily即搓兩食peter仔, 有豬頸肉同煙肉

mini撩出黎嘅薯蓉焗田螺, 好滑好香呀~
愛飛特別為我個胃整淋d嘅黑菇risotto
仲有愛飛西班牙烏龜酒, 不過當日胃痛冇得飲!
生日party, 當然唔小得生日蛋糕啦~
有餅神係度, 又點駛擔心冇星級蛋糕食呢....
依個係...法蘭西白桃?南杏???蛋糕
好sweet好好味, 十足十餅神一樣!
五喪聚會, 當然又會有交換禮物時間啦~
今次主題係$38煮一個餸, 但係比較正經
我抽到愛飛份好味媽媽麵+kimchi
愛飛竟然又抽番我果份, 但係... 唔知佢煮唔煮呢?
當晚表演嘉賓:
~~~大少奶之小露寶~~~
大少奶終於都忍唔住係日本買咗佢番黎
仲帶咗佢黎表演俾mini睇
佢.... 真係好勁架!!!
TO: 四喪+石頭
你地令我人生每分每秒都充滿光彩
令我唔再旁惶, 唔再黑暗, 唔再恐懼
我會... 我會... 忘記過去, 勇往直前
記得.........唔好唔覆我呀~~
TO: 魷魚
324生日快樂!
希望你D淚線唔好再咁發達
唔好成日喊喇, 如果唔係.... 我唔覆你架~

沒有留言:

張貼留言