2008年3月11日 星期二

五喪迎三八@庇護工場+旦王花

三八.五喪標每月一喪又黎喇~
龍少事前已經want定我唔好玩到咁癲!
但係... 點忍喎!
人物: 喪標1-5號~ 喪圓, 喪飛, 喪咪, 喪云仲有識隱形嘅我
今次去喪云屋企 亦即係喪圓嘅別墅(庇護工場)!
本來約定玩mini cafe
當一見到各隊員之後, high tea唔成但係個個high哂
之前訂落嘅rules一條都冇做到
唯一有d安慰就係high tea小食
vanlily嘅冇牛油但好有牛油味兼俾我地實習撩鼻C嘅scone, 無油薯片, 芝屎火鍋的墨魚丸
mini嘅好好好香biscotti, 古古madeleines, 仲有專業creme brulee咖啡同古古力
仲有我嘅現貨曲奇同金莎... 5粒金莎...
有蛋糕小姐又點小得好味"紅莓婆婆白蝕蛋糕"
仲有, 我地仲玩同人拍, 自拍, 咩拍都有
你睇拍到幾咁靈異?!
話明五喪聚會就當然不失五喪風範~
咩都攞黎玩得一餐, 跟住就喪癲喪笑
但係諗番起都唔知玩過d乜
只係記得..... 我閃!
玩完就跟手去泰國食旦王花, 好泰妹呀~
室外環境真係好好feel, 對住4喪都有一股浪漫嘅感覺湧上黎!

食物不過不失
個芝屎火鍋最好食呀~
仲有仲有, 可恨嘅南瓜有甸
就係因為你, 喪飛失控地只分4件~
算! 喪飛同南瓜已經成為一般嘅事實
最後, 全晚最黑人憎嘅黑人芒糯米飯
其實... 當你地搶布甸果陣...
我已經叉咗2舊, 呵呵呵
返歸途中, 西鐵竟然有松鼠出現?!
嚇(笑)到魷魚小姐不斷流(馬)尿!
其實點解咁遲先update, 唔係因為我慢
係因為... 俾班喪標恰到... 血壓"下降"到飛起而頭暈
下次... 點算呢?

沒有留言:

張貼留言