2008年3月19日 星期三

扮賓賓@CEBU(水曜日)

2月13日年初七
今日係最後一日係cebu喇~
雖然依幾日行程ok但食物完全唔得
但係, 可以同龍少外出hea吓嘆吓
其實去面都係一樣啫~
(只要果度冇得上網冇財經消息就ok)
雖然依邊野食係差
但係前一日去完bohol之後返去SM mall食晚飯
心諗貴又係難食, 平又係難食
不如食平d, 個心都冇咁唔開心
點知.... 往往就有驚喜!
我地是但入咗間叫"超群"嘅快餐店
龍少叫楊洲炒飯加燒賣
我就要雞肉湯麵

依餐竟然好得喎, 飯炒得夠乾又香
碗麵唔係扮廣東麵, 個湯都好好飲架~
依餐總算係臨走時俾番小小安慰!
由於每日只得一班機往來香港同宿霧
所以我地要搭中午機走
臨走當然去食番飽個早餐先啦~
之後龍少想去游水.... 點知....
大風得濟, 完全落唔到海~
就連想係沙灘曬太陽都唔得
因為風吹到好似沙塵暴咁
唯有走去影吓個lobby~~
睇吓d椰樹吹到....


之後就執好行李返歸喇~
cebu個機場真係超細
成個機場得一千零一間免稅店~
仲要冇食肆!
當我地一入哂閘佢地亦都拉閘放工喇
賓人真係懶~~~
CX"油"雞意粉同"鞋"魚飯

就係咁, 5日旅程就此結束~
今次旅程俾我地知道
原來賓賓懶係有原因架~~
唔係佢地本身懶, 係因為成個民族都懶
所以... 各位主人
依D唔係佢地嘅錯, 係社會嘅錯先啱!
而龍少亦都話: 以後都唔會請賓賓(?)
OH NO......
仲有, 原來7D都會out of stock.... 唉... 一包都冇!

沒有留言:

張貼留言