2008年3月17日 星期一

贈佳人

等... 寂寞到夜深
等咗好耐
終於都見到菇菇姐真身喇~~
好開心可以見到佢
一見面感覺就好似好熟咁
好有親切感
菇菇姐俾我想像中好傾
因為佢成日都話自己悶
講真, 我估我真身應該仲悶過佢!
因為係臨時約, 地點都好是但
因為今日突然好想飲粒茶~珍珠奶茶
所以就捉咗菇菇姐去仙咩林度食tea!


飲品麻麻但係食物有驚喜~
我地一咩都講, 講生活, 講工作, 講搓包, 就連壞話都講(!)
但係時間真係過得太快
講到最想講嘅時候
先發覺夠鐘要返去煮飯俾陳生...
真係好唔捨得走
仲要龍少吹足2次我先肯埋單呀~
其實之前臨急臨忙, 唔知整咩禮物好
唯有整最快又好味嘅芝麻餅俾2位貴賓
真係失禮哂~~
TO: 菇菇媽
我真係好開心可以同你見面
你好親切呀~
亦都好開心可以分響到你嘅睇法
我會盡量去嘗試!
仲有, 好多謝你嘅禮物s (我冇濕熱)
一部分已經俾陳生偷咗
但係為咗佢健康, 我唔會再分俾佢, 哈!!
希望可以快d有下次, 我地可以再傾耐D耐D耐D啦~

沒有留言:

張貼留言