2007年7月12日 星期四

被遺忘的早晨全餐

~~
Vanlily
~~
生日快樂, 祝你永遠都係蜜糖, 陳生就永遠都係你嘅螞蟻, 一世纏住你!

                                                                                          
晨早起床清新開朗~~~
今日因為有事做, 所以
啼咁早就出咗門口
d歌又話朝早有幾清新有幾開朗, 仲話朝氣勃勃
我一d都唔覺播!
出門口果陣個個人都係頭"dupdup"眼濕濕
上到車仲慘, 周圍都係surround sound嘅鼻寒聲.... 真係聽到心都寒埋!

見時間仲係早, 就一個人走咗去食番個早餐先
平時下晝先出動嘅我, 早餐通常都係屋企食個蘋果就算 (事實係要減肥)
所以... 都唔知食咩好!
行過Delifrance有陣好香香香嘅麵包味~~

麵包怪又點可以抵擋到咁大嘅誘惑呢
我order咗一份最普通嘅早餐
個蛋好淡口, 但係都算滑
果半份芝士火腿厚多士~ 真係不得了
烘到非常脆口, 芝士又香!
好滿足的一個開始....


早餐跟熱檸茶 (冇落糖架)

搞掂之後, 又再出發去APM攞番之前GG送嘅名貴小禮物

原來APM果間Godiva真係冇belgian古力架
唔怪得GG叫我買Haagen-Dazs頂住擋先啦
但係又一城果間有belgian古力架... GG
好在佢地包2個鐘嘅乾冰
如果唔係返到屋企飲奶昔囉!


返到屋企身水身汗

真係想即刻食鬼咗佢降降火
但係當撕開咗張紙.... 我望吓佢, 佢又望吓我

算啦, 都係等埋龍少返黎同佢一齊分享
因為我係一個大方又溫柔嘅好老婆
依家... 呵呵, 都係食咗自己買嘅Haagen-Dazs先

龍少: 你識做啦~~~ 哼!

呵呵, 今日用咗古古力色呀~~

沒有留言:

張貼留言