2007年7月30日 星期一

歪理長存

每逄星期六日都係龍少返太極嘅日子
雖然都算係有益身心嘅運動
但係對於鐘意一猛大眼就見到身邊人, 而又可以爬番入龍少懷抱嘅我
多多少少都有d失落

不過, 係上個月龍少答應我如果有第五個星期六or日就會唔返太極
留番係屋企倍我起身~~~~
呵呵呵, 真係太好喇!
而尋日, 就係傳聞中嘅第五週喇

雖然我依然唔多妥, 但係難得可以對足24小時
所以我小出聲為妙, 一於捨命倍愛人~~~

本來我地諗住一早起去青衣城睇龍少"飛佛"變形金剛
但係唔知係唔係首影第一週, d場爆到不得了
其實可以轉睇夜場, 但係龍少唔知係唔係識穿咗我唔係太精神
所以佢就話不如唔好睇住, 留番下星期先睇!
於是龍少決定帶我向邪惡軸心進發....

去到星光行嘅哈跟打邪惡軸心總部, 嘩... 好多人呀~
等咗10分鐘先有位
龍少知我感冒成日慶合合, 但係外表又怕凍
所以都係一碟兩份sweet sweet咁share好過一次食太多!

我簡咗佢地嘅盛夏假期, 因為突然好想食古力蛋糕
而雪糕龍少就簡咗就快冇嘅芒果熱情果同"賣飛佛"比利是古力

  
嘩, 個芒果熱情果醬好好味, 用黎配古力一流

我地食得超開心, 但係當我將件古力cake撈古力雪糕食啦
點知~~~~ 鹹嘅???

再試多次件cake~~~~ 都係鹹嘅????
我仲以為自己病到味蕾退化
跟住叫龍少一試~~~~ 依然係鹹嘅?????
咁... 唯有問一問佢地個經理
究竟件cake原意係唔係~~~~ 鹹嘅!!!
個經理聽到都好surprise, 我叫佢試吓佢又唔敢!!
不過佢都好nice, 俾我地換過另一款
但係人地真係好想食古力cake嘛~
龍少今次簡咗花之蜜語
因為佢想食3球~ 佢想食仲夏野莓!!!
食完之後超飽~

哈哈, 龍少話其實我地總共食咗4球架喇



食飽飽再行一陣街街
龍少就要我返屋企喇~
不過, 佢整咗我另一個飛佛做晚餐..... 打邊爐

原因: 病係要食多d唔同種類嘅食物黎吸收營養架
摘自咪咪吉"歪理長存"語錄

沒有留言:

張貼留言