2007年7月17日 星期二

上癮


前幾日中午開電視
咦? 點解華娛又又又重播"惡作劇之吻"
再睇真d, 原來今次輛到無線播!

雖然我都睇過至少4-5次
但係依家每日11:45就一定開電視又再睇多次
龍少都有問過我, 駛唔駛成日睇呀?
不過, 真係好好睇!

其實知道有依套戲, 都係因為知道係元暢做
識得元暢, 都係因為朋友W
幾年前朋友W話佢鐘意咗個台灣新人叫鄭元暢
我個心仲諗 "吓? 叫趙完唱" 呵呵....
不過經朋友W講之後~ 哦, 原來係當時華娛播緊"安室愛美惠"果個長頭髮白雪雪果個
又真係幾高大喎
之朋友W係佢超級忠實fan屎
雖然佢都有做"薔薇之戀", 但係本人唔太鐘意Ella奇特嘅外表所以冇睇
不過當聽到佢有套"惡作劇之吻"就超級想睇
起初龍少叫我睇華娛算啦~ 但係我又真係好想有DVD
可以幾時睇都得!

哈哈... 最終因為舊曆年果陣去咗旅行
華娛係果陣又重播, 點知哈爾濱收唔到華娛(!!!!)
搞到我晚晚攞攞攣冇得睇
於是龍少'的'起心肝同我落番北京書城買咋... 呵呵呵

所以~ 基本上每2個月我都會睇1次! 

有D過份沉迷嘅感覺
但係比起香港果D劇集, 真係黎得有意思得多啦~~~
P.S. 其實依家發緊感冒, 不過真係超鐘意依套戲
所以想叫大家一齊睇啦~
"惡作劇之吻"

無線星期一至五上午11:45

沒有留言:

張貼留言