2007年7月31日 星期二

龍少甜口良藥

近期係blog上見到個個都食Jenny Bakery
話點香點趣點好味, 自己又係一個超級為食人 (所以愈來愈肥!!!)
搞到好想好想試~

不過我地依d新界人真係好少會過海
上次過銅鑼灣又唔記得問定人係邊樹...
好彩, 上次睇雜誌介紹話佢地係中環開咗分店

所以就問龍少如果放工經過, 可唔可以買盒我試吓?
但係佢近排好咁忙, OT又多
所以都唔想專登要佢去買, 只係想龍少一放工可以快快回家
當尋晚放學返到屋企, 龍少就叫我睇吓張枱
咦? 有袋嘢? 哎呀, 係Jenny Bakery


 
仲要係8款味道! 龍少話因為4款冇古力味
所以佢專登買8款有我鐘意嘅古力粒粒
嘩, 超級開心! 佢話因為我晚晚都飲苦茶
所以買俾我食等我開心d~~~ 呵呵呵
龍少, 雖然你成日激我黎令自己開心

但係都好多謝你專登去買俾我依份心意呀...... 

P.S. 龍少話如果我整到咁趣曲奇, 佢會食好多喎~~


Jenny Bakery 中環分店:
皇后大道中萬年大廈1樓

沒有留言:

張貼留言