2007年7月24日 星期二

大長征の搵命博之旅

星期日嘅大長征, 本來都幾係一個謎~~
但係就俾個人搞亂擋, 揚哂啦.....
果日真係辛苦到暈, 龍少為咗係1點前入場 (1點前$10咋)
所以我就要10點起身再出發, 真係仲慘過返工!

去到老尖, 龍少本身想返去海防道街市食豬扒麵
但係去到先知唔開, 咁....
好彩果度牛丸都ok出名
龍少先順番條氣咋~~~


我嘅大碗牛丸河

龍少嘅牛腩肚河

唔知點解覺得今年書展d人癲咗

好多書都好快賣斷咗, 激屎!
因為龍少同我都興係香港出版社果度睇睇先
之後先去大陸同台灣出版社度搵
搵唔到先返返去買 (因為同一本書大陸同台灣出版社平好多)
唔計龍少果d乜乜物物書, 今年買咗區區8本咋..... 失敗!

小說竟然一本都冇買, 只係買彩繪同食譜
因為想睇得開開心心!
不過都要多謝龍少肯俾我買依d無聊書
龍少~ 我會好快煮好嘢過你架喇!

依本好勁, 有哂咩病食咩最好咁

依本係幫d"高貴閒人"買嘅

係依d年幾最想就係"不會胖也不會老"

好得意嘅彩繪食譜

超抵怪獸字之高木直子

仲有龍少點名讚好嘅中華料理

沒有留言:

張貼留言