2007年7月10日 星期二

超低能·勁搞笑

今日好開心好開心~
點解? 咪就係有得去街街囉
仲要係1不離2, 2又有3
一日見哂3個blog友, 真係少d精力都把持唔住呀!
本來今日只係約咗大少奶出黎嘻嘻哈哈
但係cindy精神好好, 所以就可以join埋我地
鏡頭一轉就由銅鑼灣變咗APM
而APM就係GG傳說中地獄嘅所在, 大少奶話點都要探吓佢嘛
所以就變咗1行4人大集會!
最好笑係雖然我同大少奶都未見過面
但係係離遠見到個黑色渾圓霹靂球碌緊埋黎.... 仲要眼啤啤咁
仲唔係!!!
大少奶仲一早已經接咗GG一齊
不過有d人勁古怪, 點解俾禮物要係搭緊電梯呢?
全個lunch都係cindy大少奶不斷扮演機關槍
GG同我就輪為戰把, 不斷俾佢地嘲笑....
佢地講嘢快到真係搭唔到咀~ 所以都搞到有D思覺失調...
但係更可悲嘅就係~~ GG坐咗1800秒就閃咗喇
而我? 大家諗吓啦!
炭爐~ cindy話下次我地圍住黎跳舞                   同大少奶比下去嘅酒樽斜塔

麻麻地麵包                                                              cindy嘅菇菇湯  

麻麻地"閹"三文凱撒沙拉                                        OKpeter 仔, 個人鐘意delifrance多d  

有臭蝦味嘅青口蝦意粉                                因為臭蝦味, 經理改咗個鹽醃煙肉lily banana(?)~ 超咸!

同場仲有尋晚凌晨時份入焗嘅古古力同檸檬Madeleines做cheapcheap小禮物
大少奶, Cindy, GG, 我試過唔會肚痛架! 請勿見怪~~


曲奇高手大少奶送出有血有汗紅莓曲奇, 超香超正超肥!
GG送嘅肥屎muffins, 仲有待領雪糕一杯! 好感動呀~~~
仲有cindy送嘅好靚蛋糕書~~~ 不過我鐘意睇多d, 呵呵!
TO 大少奶~
我係咪好斯文呢?
唔知點解第一次見你就覺得好親切~ 勁鐘意你個迷人POST
好想可以快d同你一齊消滅張邪惡coupon
TO cindy~
點解你個blog都唔似你真係架?
其實... 我都係姊妹一份子
不過唔同環頭唔同大佬啫
TO GG~
你做咩咁客氣!
你叫我下次係cityu點咁約你喎~~
下次..... 再大份d啦, 哇哈哈哈

沒有留言:

張貼留言