2008年5月9日 星期五

久等喇

剛剪完一頭超清爽嘅短髮
人... 醜樣咗; 心情... 舒暢咗!!!
+  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  +  + 
返學嘅日子終於都完結
依2年幾差不多每個星期見3次嘅同學仔亦都會分開
果陣每晚放學當大家搭電梯落又一城
都會望實COVA個dessert buffet
望到口水流咁濟
每次都話要一齊去食
點知等到2年半後唔駛返學嘅果個星期
專登約齊返去先食到咋~
果晚我地食早果場 (6:30 ~ 8:15)
因為我地早到, 所以可以座餐廳裡面

全晚咸甜點都幾出色
咸點有沙律菜, smoke salmon, 忌廉焗薯, 各式火腿..... 好味
甜點每次refill都唔同
有d好好味, 但係有d就唔知咩味.... 
每件cake都係大家share, 所以每款都可以試到!


全晚最好味係2款tiramisu
同埋依個超好味fruit tart
個皮又香又硬, 正!
buffet仲會跟一杯飲品
我當然選番佢地出色嘅熱古古力啦
古力真係好香好濃
不過略嫌唔夠熱....
同學仔要嘅鮮榨橙汁西柚汁同mocca

餐後仲有杯gelato送
佢地話係kiwi sorbet
但係.... 一行4人都食到..... 相思莓味....?!
怪!
食飽飽之後仲去行街街
雖然一樣野都冇買, 但係就好玩玩
仲不斷要S買裙, "好抵呀~~"
同學A, S, K:
完全冇諗過返part-time都可以識到一班好朋友
好enjoy每個report同presentation都可以同你地一齊博命
上堂前可以去行街
每堂又可以不斷傾計講人壞話
仲一齊走堂去學化妝....
真係好開心
雖然依家冇得個個星期見面
但係我相信我地一定可以keep住聯絡架
祝大家順利畢業

7月畢業典禮再見!!!

沒有留言:

張貼留言