2008年5月23日 星期五

尋開心 · 上

前排心情超爛
龍少見我成日都"也母"埋塊口面
連胃口都冇埋
於是就趁勞動節假期
帶我北上尋開心
果朝佢好早就起咗身, 搞掂哂所有野先叫我起身
真係好難得!
其實上親深圳都不外乎食食食
第一餐又係去香格里拉嘅香宮$88任食午餐
今次個menu有少少唔同
但係款式真係好多兼水準好高
有多料灌湯餃x2、黑椒牛仔骨

足料海鮮粥、普通但龍少一定要食嘅蘿蔔糕

帶子腸粉、蝦醬鮮魷

鮑粒牛肉球、胡椒豬肚湯

鮑汁扒什菌、超水準蘿蔔絲酥餅

重豆味山水豆腐花、唔知咩蜂蜜糕

其實上次同肥媽媽北上接陳生放工
都黎食過一次
今次真係食得唔多
龍少話因為肥媽媽冇黎, 其實係自己心情差
不過個心好感謝龍少平日工作辛苦
有短假期唔休息, 寧願帶我行開吓
所以去完依個短trip, 我冇事喇
唔開心.... 都唔可以留俾身邊人!
至於下場, 待續

沒有留言:

張貼留言