2008年5月28日 星期三

尋開心‧下

好, 繼上回係香宮食到翻肚之後
本來想去試試"馬沙池"
但係....龍少同我始終都過唔到自己果關
所以都係是但行算喇
本來龍少想帶我去廚安居
不過心情唔太好, 冇mood行
而且去到佢又悶, 所以都係睇吓"番梘"就算
不過好開心買到2套好想睇嘅戲
就係"惡作劇2吻"同埋"交響情人夢歐洲版"
難得龍少肯陪我一齊睇
所以... 到依家都未睇哂!
之後又去書城打書釘
由於晏晝食得太飽
所以本來plan好去小肥羊嘅計劃要吹喇
改為去龍少飛佛"永和大王"
依間係龍少3年前係上海training嘅飯堂之一
大家記得的話, 係前年哈京遊龍少都指定幫襯
佢話果度嘅牛肉飯同吉野家有得fight~
龍少當然order佢嘅至愛~ 牛飯


而我, 就一定食咸豆漿
依度竟然仲好味過我係上海食!
仲有牛肉粉絲

豆漿都好好味, 起碼唔會剩係飲到糖味!
果日食完依餐就返歸喇!
雖然天氣悶熱, 行到超累
但係心情卻好番唔少
龍少認真大功勞
好! 都係時候要磨吓黃豆
整番樽自磨豆漿俾龍少飲喇!

沒有留言:

張貼留言