2008年4月30日 星期三

管家婆

自細就已經好鐘意痴住陳生同肥媽媽
鐘意同佢地一齊去玩, 一齊去食
雖然依家大個咗, 同佢地行街都好似悶咗
但係我依然鐘意帶佢地出去試新野
等佢地知依個世界依然轉變中
又可以俾佢地去威
而當佢地自己各有各節目果陣
我都會周不時打俾佢地
提佢地早d返, 小心d, 唔好飲咁多酒........
雖然有d人聽到或許會覺得好煩
但係, 我知我父母係好受落依套
佢地把口會話你好煩, 俾同事笑等等
但係當你聽番佢地講, 佢地會好proud of個女咁緊張自己
把口話煩但係又會心甜
因為佢地朋友嘅仔女大多唔理佢地
佢地去邊都唔會理佢地
其實我並唔係因為想威先會咁做
我真係好緊張佢地, 慢慢變成習慣
習慣提東提西, 既然佢地受落
又何樂而不為??
最近, 更加俾陳生班同事改咗個花名"管家婆"
因為肥媽媽唔係香港, 我就有責任睇住佢
我要佢晚晚都同我報到
如果有一晚陳生冇打俾我, 我就一定打去話鬼佢
所以當佢d同事一聽到陳生電話響
就知老二管家婆又黎喇
但係.... 陳生都不知幾開心!!!!
所以, 即使遲多2個禮拜肥媽媽返黎
我都會照催你返宿舍架.....
陳生~  生日快樂
===========================================
當晚同陳生去仍在試業中嘅鼎泰豐
整體不過不失, 但係分量同味道都係台灣的好






陳生生日蛋糕 ~
係響娘家資源有限之情況下
整咗個佢個飛佛"醜樣版低糖黑古力布甸"
好彩陳生一樣咁鐘意
陳生肥媽媽:
無論你地以後有幾頑固幾麻煩幾包拗頸個身仲有老人味都好
我都唔會嫌棄你地
因為你地從來都唔會嫌棄我, 每件事都包容我
我會更加珍惜可以同你地一齊生活一齊玩嘅時光

I LOVE YOU 2!!!!

沒有留言:

張貼留言