2006年11月26日 星期日

麵+屎

話說上星期龍少同我去咗黑痴島10蚊店掃貨
因為貪佢咩都係10蚊雞, 最啱買嘢成日都唔睇價錢嘅我~ 
大家千祈唔好誤我二小姐咁豪, 買咩都唔理價錢
查實係唔記得睇至真!
所以好多時都好"魚皮"
例如去it睇中件褸好靚, 又試過哂就話要買
好彩次次龍少都一定睇吓個價錢牌, 就提吓我啦!
有次真係嚇死, 差d要咗件$5xxx嘅普通到唔普通嘅秋褸!!!!!
雖然大多數人都唔會俾老公知佢換季換咗幾多錢
但係就係我依個死穴, 次次買衫都一定要同龍少去先得~~
講番黑痴島10蚊店
我最鍾意買佢嘅麵屎醬, 因為佢嘅味道同sogo賣$5x嘅一樣
我買嘅係原味, 1pack有12包, 真係好抵!
所以我好鍾意晏晝自己煮通粉加埋個麵屎湯底..... 真係好正架~~

 

沒有留言:

張貼留言