2006年11月1日 星期三

唉... 失敗之作

其實我自己好鐘意整嘢食   但係就只係鐘意整餅同西餐   對於中菜嘅油煙   我就真係怕怕~  而且龍少爺係入廚高手  同埋只鐘意食中菜  仲要係最老土果d   好似干炒牛河, 揚洲炒飯咁.  佢成日都叫我去學   但係我真係好鬼驚d油彈到周圍都係, 仲要彈到手, 好痛架~~ 而且我煮親佢都好似唔係好滿意咁  就開始對中菜有d嫌棄  仲唔係咁想去試   咁既然龍少嘅手藝咁高超    所以我就退落黎   是但整d佢唔係好識嘅蛋糕同餅仔穩陣d!!
於是難得尋日放假   一心就諗住做吓亞茂整吓餅  因為好耐都冇整過  而之前買落果一大袋麵粉同cream cheese  所以就'的'起心肝去搞搞震. 上網見到'大少奶'依個cookie好似好易做, 所以就嗱嗱聲準備好所有材料就開工.
焗咗15分鐘   死喇    點解個底燶燶地?  一時間都唔知點算?!  唯有照攞出黎攤涷啦~  睇咗一陣  覺得個樣都唔錯啦  於是就食咗一塊  結論係:   唔甜  冇香味  得小小脆  好大陣麵粉味~~~~~  唉   點解會咁架?! 諗黎諗去都唔知邊度出錯   到夜晚俾龍少試食   噢  佢話  你都唔好食喇   掉咗佢啦     我都唔知講咩好喇 >>>

沒有留言:

張貼留言