2006年11月25日 星期六

黑猛猛~~

好耐冇upload 新嘢上黎, 因為上星期因為一時懶朵, 落雨唔帶遮, 點知就係咁樣病咗喇, 搞到好多嘢影哂相但係又冇精神post~~ 響屋企瞓瞓瞓!!!  星期六肥龍話同我去街街, 如果我未好返就唔去! 咁咪即係迫我去睇E生囉~ 因為一來屋企付近全部都係黃綠, 想一劑見效就要出舟車勞動番出面睇; 而且我唔係太鍾意睇醫生, 食咗佢地D藥就成日好似啪咗丸仔咁, 溫溫炖炖~~  不過為咗去街, 冇計啦~~
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
今日係我個書友仔絲+麗生日, 所以響星期一已經焗咗一堆特特特濃古古力rock cake送俾佢! 其實唔知佢鍾唔鍾意, 之不過佢鍾意食古古力, 同我係一樣嘅古力大聯盟~ 不過人地食極唔肥, 我一食就肥到亞媽都唔認得, 所以都係.... 少食少食~~
特特特濃古古力rock cake
材料:
低筋麵粉  130g
梳打粉     1/4 tp
發粉        1tp
鹽             1/4tp
糖            70g
雞蛋         1隻
牛油         50g (溶液)
牛奶          110-130ml
可可粉       30g
黑古古力   50g(若怕太濃可減)


做法



  1. 焗爐預熱190度

  2. 牛油煮溶, 倒入古古力伴溶

  3. 所有粉篩好, 加入糖, 鹽, 旦, 牛奶一同伴勻

  4. 加入 古古力溶液, 慢慢伴勻至幻滑

  5. 放入焗爐焗18-20分鐘, 視付火力而定


沒有留言:

張貼留言