2007年11月17日 星期六

萬千星輝賀mini@北京樓

首先報告身體狀況:
其實我估依隻菌叫"百冇"
頭痛... 冇, 鼻水... 冇, 打黑痴... 冇, 胃口... 冇, 精神... 冇
依家只係頭... 繼續脹, 肚... 痛小咗
夠竟... 你想點???? 哼!
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
黎緊就係mini嘅大大大日子
所以我, 靚圓圓, 飛E, 笨B媽媽同秋香姐一聚美女預早同mini祝賀
祝你天下無雙, 幸褔摩天輪, ~~ 呵呵
最可惜就係vanlily有事出席唔到
我到依家都未食過餅神嘅蛋糕呀!
飯局依然同上次聚會一樣
都係笑到癲笑到爆, 最難得笨B媽媽都開始有被同化跡象
但係... 就係因為6個裡面有5個帶菌者
搞到我一返到屋企已經唔多妥.....
喂, 咁多位, 真係多謝哂喎~ 哼!
頭盤有海蜇頭

我地嘅共同目標: "片皮鴨", 同埋俾靚圓圓遮住咗個頭嘅松鼠黃魚

真係好咸嘅咸肉津白, 三鮮滑豆腐

仲好有味小籠包

之後仲有mini點嘅高力豆沙咸味香蕉, 同埋咩飛點唔知乜沙乜芋餅...
當晚真係嘈到不得了, 但係係開心果種!
飯後仲同靚圓圓一齊把臂同遊彌敦道
今次我冇蝕低, 幾帶都要番個軟綿綿big hug先~~
P.S. 個鴨殼.... 就係因為病
所以仍係雪房長眠ing
但係... 龍少已經暗中監視佢嘅一舉一動!
To: 笨B媽媽
係你講我先知原來鍚鍚都會有BB, 仲要係鼻哥隆出........ 呵呵呵
To: 咩飛
你個cool牙look真係夠照喎
同埋多謝你教曉我電話入嘅道理!
好鬼鐘意你索褔壽膏個look呀~
To: Mini
好開心有幸可以預早同你慶祝
祝你永遠開心快樂, 無憂無慮
如果你入開黎而我又煲咗湯, 上黎飲碗啦~
識都你同咩飛真係令我人生充滿色彩
不得了, 連後備電都用完
do do do.............

沒有留言:

張貼留言