2007年11月20日 星期二

熱辣辣

上星期惹到不知名病毒
被醫生証實為感冒菌
今次又入腸.... 又有排痾!
龍少, 唔關我事架, 我俾人惹架咋~~~
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
其實我一向對薑都冇咩好感
薑餅唔食, 薑茶嫌辣唔飲, 子薑炒牛肉剩食牛肉
子薑皮蛋又係食哂D皮蛋, 豬腳薑我都只係食蛋
新年龍少媽媽整嘅蘿蔔糕有薑一啖都唔食~~
但係唔知點解, 我竟然超級鐘意薑汁撞奶
仲要係愈濃薑味愈好
依家秋高氣爽, 都係時候整番碗食吓先
由於係第一次整, 我磨咗成大半舊薑
奶係用維記高鈣低B奶, 再加小小糖
沖落去之後等咗成10分鐘
咦.... 得喎....
不過龍少嫌太辣~
"辣D好, 辣D驅風嘛"
所以.... 是晚不斷有交響樂奏鳴曲伴隨入睡....

沒有留言:

張貼留言