2007年11月18日 星期日

懷緬ing@澳洲牛奶公司

哈哈哈, 我今次都用"隨意門"出街呀~
上星期同mini預祝之前
首先同咗隻大病菌靚圓圓出去行街街
我地2個傻人去到上海街, 簡直好似細佬仔去反嘔城一樣
有幾開心有幾癲, 係形容唔到架!
係揮霍前我地當然要醫醫肚補充體力啦~
原來靚圓圓同我有好多共同喜好
大家都鐘意去食又平又好味嘅野
我地都好認同有時... 貴唔=好食
反而平平地果d先至夠出色!
於是去咗佐敦嘅澳洲牛奶公司
由於中學同大學時代都係係佐敦出沒
而依間係我唯一夠膽幾個女仔去嘅茶餐廳~
所以依度都算得上留得多腳毛嘅其中一個地方
但係... 我地唔係叫佢全名
每次準備食lunch時, 總會問同學
"今日去唔去飲人奶?"  呵呵呵~~~
到大學果陣同d同學仔都係咁叫
搞到連d男仔都問我地去唔去人奶公司, 哈哈哈.....
佢地個餐真係好好味, 厚多士夠厚又鬆
我碟炒蛋好滑, 所以俾人叉咗2舊
通粉好味, 連叉燒都香d
雖然每次去食都係趕頭趕命
雖然d伙計成日都想收咗你隻碟
但係佢地都算好nice, 野食又唔差
其實佢地d奶茶真係好好飲
可惜近年愈黎愈唔受得, 所以冇飲
而龍少一定要有飯落肚
所以... 好耐都冇去過喇!
唔知下次又要等幾耐呢?
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
當晚返到屋企, 竟然有個驚喜
龍少又買咗jenny barkery俾我呀~
今次仲係大罐裝
龍少, 我減緊肥喎, 點食好呀?!

沒有留言:

張貼留言