2007年10月7日 星期日

初目ましで@cafe too

Minicorgie約咗好多好多次都約唔到
次次唔係我撞quiz撞返學, 就係佢唔得閒~
到終於大家都mark到期
又撞啱陳圓圓約咗Vanlily + 飛E
咁就一於一齊食大佢啦~~
由於大姨媽第2日到訪
肚痛頭痛x痺心情煩躁樣樣齊
不過一見到佢地成班人, 真係咩都唔記得哂啦
雖然今日係第一次見3個大美人 (除咗滾滾圓美人)
我地就好似已經好熟咁不停癲不停笑....
而佢地亦都好唔俾俾面係咁寸我嘅"傑作", 哼!
陳圓圓亦不忘偷我攞番黎嘅食物
換咗我碟喼汁, 仲掉蝦殼俾我, 哼!
不過時間真係太少喇, 下次唔好食buffet
咁就唔係走黎走去, 可以坐定定係咁癲啦!

環境都ok但唔夠JW好~
 
 

雖然有好多甜品, 但係唔覺得吸引
唔知係唔係肚仔唔多舒服,
其他咸點都覺得唔係太好食~


只有個車仔檔嘅金菇生菜係好味!

TO:
Minicorgie

多謝你份生日禮物, 好啱我依d正想買起酥油嘅人!!!
你個樣真係好似見過咁架~
唔知係唔係之前撞過你, 定係同你爭枱鬧過交?!
下次入開黎煮飯記得加開雙筷呀~
TO: 飛E
多謝你嘅心思, 好開心你咁"欣賞"我份多士
下次有機會你一定要試吓, 真係好好味架~
TO: Vanlily
首先多謝你份靚靚禮物
下次去旅行我可以帶埋去而唔會俾龍少話吔位喇
你好衰架, 連你都蝦我~~~

我唔制呀, 下次你一定要整個大蛋糕"tum"番我架.... 呵呵呵

沒有留言:

張貼留言