2007年10月16日 星期二

「罪惡感的快樂」

首先係度預祝V小姐聽日大哂~~
 
去到之九寨溝萬事小心
 
記得聽男友話唔好周圍走
 
影多d相俾我睇呀
 
 
前幾日睇到朋友個blog
 
講咗個幾有趣嘅topic
 
「guilty pleasure」
 
就係一些你好鐘意但因為太老土太娘
 
一直都唔敢/唔好意思向別人透露嘅喜好/避好
 
其實大部分人都應該擁有至少一個這類「罪惡感的滿足」
 
不過只係收藏起心底
 
得閒應該會想起回味一番~~~
 
或者等到屋企冇人就會.......
 
以下係我小部分guilty pleasure:
 
 
我其實喜歡譚詠麟多過張國榮
所有譚詠麟舊歌我都識唱
《時光倒流70年》(Somewhere In Time) 真係百睇不厭.
         Jane Seymour 好靚, 超人Christopher Reeve 好有型!
我做過林志穎粉絲, 仲有佢親筆簽名CD
我係忠實小丸子同小忌廉粉絲
我非常喜歡打邊爐, 無論有餸定冇餸
我特別鐘意黑猛猛但眼眶深的中國籍男孩, 如王敏德 (所以龍少黑眼眶深)
我好喜歡捉別人字'失', 跟住仲會笑佢一世
我好喜歡行深水埗珠仔街, 特別同提子家家姐一齊去
我特別鐘意係溫書時走去nap, 因為覺得特別珍貴
我喜歡切高達模型, 不過每次手腳都調轉!!
由細到大我都非常仰慕提子家家姐
我好鐘意食酸野, 更可以成樽醋飲
 其實我..... 真係好鐘意龍少
 
咁你地呢? 不如大家都話我知屬於你嘅Guilty Pleasure吧!!!


P.S. 本星期尾又有大獲QUIZ
留言會盡力回應
但希望大家唔好令到依度冷冷清清咁可憐吧!!!!

沒有留言:

張貼留言