2007年10月5日 星期五

食.戒

記得以前就快到18歲生日
個個都會捕實果排有咩正正三級片上映
一到正日就拉大隊即刻衝去買飛扮大人!
可惜我d朋友仔個個都係年頭生日
所以輪到我果陣, 成班人都唔知已經睇咗幾多套
唔想再睇咁話~~~

其實今年生日真係好累
因為國慶前已經著草3日
到正日龍少同我都只係想出去睇戲食飯就算
因為有龍少陪我已經心滿意足(!)
而我, 又好想實行番以住生日要睇三級片嘅階段
結果我地走咗去睇"朝蛋.胸唯"

本來龍少一向對文藝片好抗拒, 即使三級都係咁話
佢只會對打打殺殺有興趣  (因為佢係一個武林高手)!!!
但係今次因為我big day
所以佢就屈就一吓陪我睇囉~
好開心呀
雖然龍少覺得好悶, 但係冇瞓到覺~
起碼之後我同佢講番d劇情佢都知我講乜!
之後我地就去咗食和花庭
佢地d壽司果然超級新鮮又好味
龍少咁奄尖都話貴d都值得食
好嘢, 又有新飯堂囉!!!
後記:
其實套戲真係要好好思考
雖然床戲好露骨, 但絕不淫穢
係好順應劇情, 一切來得自然又唔會過份做作
所以~ 請唔好當佢係一般三級片看待!
講真, 睇完之後有小小心噏
點解.... 點解....
唉.... 講到尾"王佳芝"自己就係一個悲劇.....
不過~~ 真係見唔到"朝蛋"
只見到~~~ "朝毛"!!!!

沒有留言:

張貼留言