2007年10月9日 星期二

Belated @ Harlen's

近幾日M到搞到身體異常不適
個頭由星期五開始暈到今日都未收手
一直係度搭船~~ 搭船~~ 搭船~~
但係... 即使幾唔舒服都好
點都要出席圓圓(大少奶)幫我設下嘅"鴻門宴"
出得黎行都預咗俾佢玩+笑
不過我今日完全接唔到捧 全場呆滯~
好彩你冇嫌棄我
我地去咗好高貴嘅Harlan's食lunch
(由於是日呆滯非常, 所以連相機都唔記得帶, 以下只係N73cheap cheap鏡頭之下的劣作)
麵包對我依d麵包怪黎講簡直perfect~
Appetizers:  自助形式, 好fresh好味~

Main course: Today's special 牛魔王
好soft好好味, 不過個sauces太濃~


Dessert: Chef's Surprise

都真係好surprise, 因為好靚好靚
有coconut mousse, hot cholocate cake
仲有mango & chocolate sherbet
Coffee or Tea: 我嘅凍O水
今餐真係非常滿足
終於可以2人行邊食邊笑邊發癲~
唯一唔多高興就係俾人屈咗支水~~
TO: 陳圓圓
今日真係好開心, 好鐘意你份禮物同大大古力蛋糕 (禮物係秘密, 不過我好鐘意)
(不過點解唔見咗脆脆同焦糖杏仁? 我唔會同你客氣架!)
今日有D呆, 但係每次都期待可以與你一聚
希望下次大家都精精神神


後記~
為咗今次嘅相聚
尋晚放咗學12點就瞓, 今晚本來仲要出去食慶祝飯
但係... 一返到屋企能源就快用盡
不過一定要俾大家知圓圓一番心意
又點可以唔係度大大聲多謝佢呢
所以就係我精盡人亡之前再同你講多聲~
多謝

do do do..... 能源用盡, GOOD NITE!

沒有留言:

張貼留言