2012年6月14日 星期四

牙肉痛與白癡

依個星期勁冇胃口食野

原因係上星期開始無緣無故大牙牙肉腫脹!脹到就快遮住咗隻大牙.......
好好好痛呀!
龍少話我熱氣,要食多D涼野
但係,食咗依然勁痛呀,嗚嗚.....
今日終於忍唔住去咗睇中醫
佢話我唔知咩咩咩火旺
(唔知點解永遠睇果陣知佢講咩,睇完就一D頭瘁都冇) 
咁我話已經飲咗好多綠豆沙啦~
噢!俾個中醫話唔可以再飲
再飲會繼續腫兼且爛牙肉(驚!)
因為話我陰虛唔可以食涼野...... 灰~
之後發生咗D白癡野,搭搭下車途中諗,點解睇完醫生牙肉都仲咁痛,係咪冇料到?!當個心不斷EE哦哦時突然想起,唓!都未食藥!
點解我成日都會認為一睇完醫生會立即、係立即好番!無奈ing.....

沒有留言:

張貼留言