2012年6月7日 星期四

懶到嘔電的我又返來喇~

終於... 終於... 終於都"的"番起條懶筋
又再開始番我嘅寫BLOG生活...!

其實之前好幾次都話要開始寫番, 但係始終"的"唔番起心肝
不過近排成日想起, 之前話寫多D Audrey BB的日常生活鎖碎事, 好等以後可以回味回味
所以... 終於又開通了~~~ (不過唔知今次又可以挨幾耐!)

話說 Audrey BB 貶吓眼又2歲了... 唔覺唔覺開始唔再係BB, 慢慢變成一個小朋友!
依家同佢講說話, 完全對答如流, 有時仲會唔覺唔覺寸了你.... 
雖然係好可愛, 但係總係懷念BB時未開始識講野, 但偶爾會講一、兩個字咁令人興奮!

近依個星期, 仲開始懂表達自己感受!!!!
話說今日差不多午睡完突然喊醒, 我又係九秒九衝入房問佢咩事/見到咩

Audrey BB: dadad呢?
mama: dadad working囉!
Audrey BB: dadad唔好working呀!
mama: 點解呀?
Audrey BB: 豬豬好掛住dadad呀....... 
mama: 傻豬, dadad back on friday~
Audrey BB: dadad唔好走呀.....


我估dadad聽/睇到果陣個心一定甜到不得了~~~
dadad, 我都好掛住你架~~~

沒有留言:

張貼留言