2012年6月12日 星期二

皮膚敏感

上星期六, Audrey BB 26個月了...
時間真係過得好快, 眨吓眼8月又開始返學! 想唔認老都唔得
26個月, 點都要慶祝吓, DADAD就買咗Audrey BB最鐘意食嘅mango cake cake俾佢....
但係... 其實佢唔應該食咁多芒果, 因為之前食過, 即刻生暗瘡同飛滋呢...
依個dadad真係.... 太寵愛個女了...


其實
係大肚嘅時候我都唔算好乖~
為食嘅我都唔係戒足口咖啡奶茶古古力我可以唔飲
但係零食薯片我真係唔可以唔食…..!
難得當時龍少都幾support我食薯片經常大包大包咁買俾我~
我問佢食咁多唔怕咩佢話專登簡d low fat, low saltd… 哈哈~
仲話我食薯片都好過唔食野!
Touchwood, Audrey BB出世都冇咩皮膚問題係有都係有少量好輕微嘅濕疹
2cream就會冇哂
但係我自己呢… 生完就好似差咗
皮膚嘅敏感度愈來愈高好容易敏感抓到紅哂損哂
轉天氣又痕、周圍污穢小小身又會痕、俾昆蟲咬到更痕….
每次都要不斷搽不斷搽好多款藥膏先止到痕
Q上星期整完頭髮, d卷桶燙到後頸依家竟然又紅又腫又痕….
龍少話好似曬燶咗、燒傷咁…. 又痕又痛
好彩之前有朋友介紹了依隻抗敏補濕凝膠
依家一覺痕就立即搽了一層~ OK~
至少搽完可以即時止痕仲好似散咗小小腫, GOOD!!!
我諗應該要不斷keep住搽應該會好快好返!
另外我仲用埋佢隻洗面因為梅雨天就係我塊面生粒粒嘅時間
用咗一個星期粒粒冇爆得咁勁喎… 洗完面又唔會好緊
因為之前用親嘅唔係去油搞到乾哂、就係好潤仲潤到生油脂粒!

不過唯一唔係咁好就係佢地得好少銷售點… 要買真係要慢慢search一吓地點先得!

沒有留言:

張貼留言