2006年9月6日 星期三

大家姐~ 好掛住你....

依張係我之前響台灣影架, 哈哈哈~~~
尋晚發夢, 夢見遠在花旗嘅大家姐返咗黎呀!!! 嘩, 真係開心到不得了! 我地一家人一齊去'滴住黎'玩, 就好似果陣屎我地響米國'滴住黎'玩咁!!!! 因為大家姐今次都走咗差不多8個多月喇, 佢響hk果陣, 我地成日一齊去行街街, 去唱k, 又黎同拖肥玩! 真係好開心架! 不過當佢一走咗, 我就又回復番沉悶嘅生活! 其實以前我地嘅感情都唔係太好, 成日都只係嘻嘻哈哈, 但係就一定唔會講心事! 但係自從大家姐走咗之後, 同埋我結婚佢特登提前返黎幫我, 仲個個禮拜一齊去買嘢整頭飾同怖置, 仲一齊上深圳, 真係好開心~~到咗依家, 我地嘅感情真係好過以前好多, 當然仲會講心事啦!! 屁屁, 唔須張買咩禮物獎勵我, 你要快d返黎同我地再一齊去玩呀~~ 好好好好好好好掛住你!!!

沒有留言:

張貼留言