2006年9月5日 星期二

出咗result喇~~


我最鐘意嘅tenpura.....
今朝一早就要起身教琴, 真係好眼瞓, 所以一教完有個break, 就嗱嗱聲跳番上床再瞓過! 不過都唔瞓得耐, 小睡多一粒鐘又要趕起身. 因為晏晝又要踏上郊遊之路~~ 當然唔係真係郊遊啦, 我就想喇! 係要去烏溪沙教琴. 其實真係好遙遠, 要搭成個半鐘頭巴士先到, 仲要行多15分鐘!! 真係等於個個禮拜去行山咁, 不過心情當然唔到啦! 去完烏溪沙就跟住去馬鞍山. 我真係唔明依家d細路諗咩, 我地以前學咩都好, 老師要你點就點, 永遠唔敢say no, 不過得出黎個result當然好好. 但係依家d細路, 你叫佢去東佢就去西, 叫佢綀好d琴喇, 就快考試喇, 就好似叫佢去死咁! 問佢點解綀得唔好, 佢就話因為開學!!!!! 吹啤!! 真係唔知點教!
跟住夜晚自己返學, 個啊sir又戇吓戇吓咁. 又唔print "碌屎"我地, 叫我地自己上網print~ 但係大佬呀, 佢成6點都未upload上去, 真係唔駛做剩係坐響個腦前邊等你d屎咩, 正白痴! 又放得夜喎, 明明夠鐘落堂, 仲話要睇埋個video先喎! 嘩, 好彩個傻佬唔識搞部機咋, 佢一問有冇人識開, 個個都沖出去~~閃喇, 仲等你咩! 不過今日最開心都係知道咗a/c同econ個grade, a/c有B, econ都有B-, 不過最驚果科OB仲未出呢......

沒有留言:

張貼留言