2009年2月28日 星期六

流浪北海道dAy2@札幌(朝)

dAy 2、晴、雪
龍少今日一早起身, 目的係為咗食地到嘅早餐

同埋帶為食嘅我去"白痴戀人工廠"
起初以為酒店送嘅早餐只會係一碗稀飯幾碟醃菜
但係... 竟然俾我地想像中豐富好多
有炒滑蛋脆皮腸炸薯角炸帶子醃三文魚薯仔沙律凍豆腐稀飯椎茸牛油酥小餐包白飯汁煮豚肉小蕃茄沙律菜麵屎湯........
我地倆個都食到好飽好滿足
之後出發去位於JR"宮の沢""白痴戀人工廠"
原來都唔係好遠兼幾容易去
沿途經過FOOD COURT有好靚超好味蛋糕 (當然唔會小我果份!)

當我地由地低走上地面
嘩......... 個景好靚呀
但係.... 依度唔係D咩景點, 只係商場嘅其中一個出口咋~

靚到連小B都要行行雪地!
行咗大約20分鐘
(其實實際路程應該只有大約6-7分鐘,因為我地不斷周圍影影影!)
已經聞到好香,一望,終於都見到工廠
依度遠睇似精神病院
但係近睇.... 好似個喵喵古堡咁~

周圍都係喵喵,真係好得意
一入去, 當然要放低入場費
但就換黎2本passport、1塊白痴戀人同1塊黑嚏戀人
lobby都靚, 姐姐又好人


裡面有好多係介紹古力嘅歷史, 製作過程, 同歐洲嘅古力杯展覽品
之後就去到真實工場, 果度真係香噴噴
d工人真係響度整餅架~
龍少話如果俾我係度做.... 肯定整一塊偷食二塊!!
睇完製造過程,上一層就係親子体驗工房
仲有好多玩具等其他好似唔係好關古力事嘅展品
其中一個..... terminator?????
之後又係時候食食食兼買手信
d蛋糕真係好靚又好味


本身唔鐘意白古力嘅我當然唔會買"白痴戀人"
所以... "黑嚏戀人"就成為我新寵兒!
買完食完
好,又係時候去食晏喇~
<代續>

沒有留言:

張貼留言