2009年3月3日 星期二

流浪北海道dAy2@札幌(昼)

續dAy 1 、晴、雪
去邊度食lunch、食咩好呢?
龍少嘅答案,當然只有一個.... 拉麵!
所以小B帶我地又搭番地鐵+JR返札幌開餐
今次我地冇去拉麵橫丁
因為旅遊書話果度已經變咗遊客區失哂真
所以我地去咗無拉拉搵到嘅札幌拉麵共和國
依度有好多間唔同風格嘅拉麵店
龍少手指指就點咗依間白樺山莊
佢地每枱都有籃"無料"嘅烚雞蛋
我地倆隻CHEAP精又點會放過!
1人食咗2隻, 北海道蛋真係特別香又好味架!
我嘅miso拉麵
龍少嘅miso辛拉麵
食飽飽時都已經三點半
本來好想去北海道大學同市政府影相
點知.... 去到竟然天都黑哂~
四點幾咋喎! 果度周圍又冇光又冇燈
都唔知點影...
唯有行咗個圈就走番去shopping囉~
到夜晚, 龍少話好想食飯

所以走咗去食牛丼、我就食咖哩吉列豬扒飯
牛丼好牛,洋蔥好甜,飯好好味!
咖哩吉列豬扒飯
兩個字"鬆、正"!!!!
食完飯, 個天又開始落雪
我當然唔會放過任何機會
再拖龍少慢步街頭..........
是晚宵夜:
三色手圈from大丸
我嘅超濃古力批
當然仲有不可缺嘅十勝牛奶~
好鐘意北海道嘅所有食物~

沒有留言:

張貼留言