2008年10月5日 星期日

難得相聚

近幾月一直在忙
依餐飯真係拖咗好耐
終於都可以抽時間同好姐姐飛E補祝生日
今次飛E帶我去尖東食日式燒餅
好似好多明人喎
鋪仔細細但係好日本feel
我地叫了個二人餐, 起初以為好多
點知, 真係好小!
木魚湯, 都幾好飲
龍蝦沙律, 唔多覺有龍蝦喎
煎鴨胸, 幾好
串燒雞軟骨, 不過好快凍
芝士雞肉串, 又係好快凍, 如果唔係應該好味d
主菜日式燒餅出場, 都幾ok
最後甜品, 明明要紅豆年糕
點知冇喎, 得番和果子
因為上菜上得太快, 好快食哂
而果度坐得又唔太舒服
加上我地都好似唔夠飽
竟然又走去公和
飛E要凍豆漿, 我要熱薑豆漿, 好味呀~

飛E重點推介煎餃子, 可惜原來係.... 韮菜!
不過另一款餃好好味呀
芝士豆腐餃, 正!
當晚同飛E正正經經食飯
冇發癲冇喪玩只係咩都傾
原來都可以好開心
飛E, 期待下次嘅約會
(我唔會再放你飛機, 我只會係你面前放屁, 呵)

沒有留言:

張貼留言