2008年10月14日 星期二

中秋馬交遊の2

係珠海, 我地住又平又舒服嘅如家快捷
第2日一早就過番馬交食早餐~
今次我地去番老地方, 氹仔嘅興記冰室


以前去親都食佢地嘅茄汁意
今次就轉一轉食辣魚牛尾通+滑奶茶
辣魚牛尾通睇樣有D唔開胃
但係一食.... 好味不得了
湯底淺色但原來好好好濃!

豬扒包加辣魚包, yummy~


之後當然要去食番杯榴槤雪糕啦~

雪糕有好多味, 但榴槤最正!!

咩都影一餐~



行陣影陣, 個肚又響
今次去咗間叫"咖哩全"嘅餐廳
起初都唔知食咩
見人地食依個全餐
我地又叫黎試吓先
嘩, 真係好多餸: 魚片、魷魚、鳳爪、豬紅、牛柏葉、蘿蔔!
仲有碗唔起眼嘅咖哩醬
好味到不得了.... 又香又夠辣~

之後當然又繼續去做巡場兼影相




本來我地想食到食埋晚飯先返香港
可惜... 買完手信, 是但就腳去咗依間cheap野"新帆船餐廳"

叫咗幾個dish, 等咗15分鐘
先黎馬介休球
食完再等再吹水多30分鐘
其餘菜都唔黎, 但係人地果d遲黎先上岸(!!!!)
問佢係唔係漏單又話唔係
叫佢追又話追緊
大佬, 叫趕船架....
於是我要cut單, 個經理竟然問都唔問d野仲要唔要就話"好呀, 我幫你cancell哂佢啦"!!!
cheap精, 如果唔係漏邊有咁順灘!!!
最終走番去大街買好味魚旦牛肚外賣上船食咋~~~~
陰公!!!
下次有時間一定...... 哼!!!

沒有留言:

張貼留言