2008年6月25日 星期三

菇媽壽誕@King & I

1號改3號再改8號風球之下
我們這一家(圓表嫂、diana妹、寵物龜G、我) + karen預早同菇菇媽
全晚不斷食食食笑笑笑癲癲癲
仲有俾菇菇媽見到佢家嫂幾.......... 瘦!
Karen全晚都俾"就黎八號"陰影竉罩....
可惜~ 就係因為會掛八號, 驚封汀九橋
加上龍少又係九龍塘等我
所以臨尾點都要食埋餅神個蛋糕就滾水淥腳咁走
不過... 好彩食埋先走咋
如果唔係, 一定"dum"爛個心口!
 (quote自vanlily)
一班餓底叫到成枱野, 嚇屎人
壽宴有各種飲品


香茅豬肉條配糯米飯

超可愛帶頸巾的咖哩雞

炸春卷
不見頭的烏頭魚
香芒軟殼蟹卷
炒通菜
豬頸肉
仲有炒粉絲
咁大個女都未試過送d咁咁咁實用嘅生日禮物架~
To 菇菇媽: 預祝你生日快樂, 希望你第日唔好食粥, 日日食飯!!!!
圓表嫂: 哇哈哈哈哈....
妹妹: 好鐘意你帶住頂帽!
龜G: 冇見咁耐, 你... 真係愈黎愈咸濕呀~
茄云: 你第一次見我就帶我遊apm? 我.... 記住你!
後記:
走緊嘅時候, 竟然又胃痛
仲一路痛到返屋企...
唔通... 因為聽日會八號風球?
所以俾我休息吓????

沒有留言:

張貼留言