2008年6月25日 星期三

離家出走

星期日, 我地又返離家出走~
呵呵呵, 真係超興奮勁開心
因此今次依個plan事前完全冇預計兼預謀
(我認! 每次去旅行龍少都係俾我半推半就咁答應)
雖然返得果5日, 但係足夠我事前開心咗成個月~
今次返去, 只係book雞票就得
多得之前join咗marriott vacation club
所以酒店完全唔駛俾錢, 打個電話去hotline就有人幫你搞掂
呵呵~ 好似好high咁
其實我地都係join咗個最平而又用最valuable嘅方法去用d point啫!
今次先去pattaya住pattaya marriott resort & spa
Outdoor Pool
睇相就好似都ok, 而且係正市中心
但係得唔得都要去到先知
之後會返bangkok住mayfair executive apartment
龍少選親酒店都一定要有泳池, 而且仲要夠靚夠大!
今次應該滿意掛...
Infinity Pool
唔住bangkok marriott resort & spa係因為我地cheap囉
mayfair依家做緊pointsaver
即係比平時用小d point就可以住2晚, 超抵!!!
雖然仲有成個星期, 但係已經好心急
係唔係可以開始執喼喇?

沒有留言:

張貼留言